>

JORDENS LYCKLIGASTE TJEJ!!

Jodå, jag ska ge ett antal anledningar till att lilla Becca är världens lyckligaste, just nu:

Det är snart sommarlov

Hemkommen från estetmys med grillning och underbara människor

Jag fick superbra omdömen i Foto A och Rörlig bild A! Kunde inte önskat mig bättre! Mållös!

Mattenationella är avklarade = ingen mer gymnasiematte någonsin!!

Första doppet i havet är inte långt borta

Min kamera

Mina vänner

Vädret

Familjen

Jag har upptäckt Chocolate Fudge Brownie (Ben & Jerry)

Boxningen, orienteringen och kören

Många nya härliga bra böcker...

...och sommarjobb på biblioteket

Gitarren

Ny familjemedlem i sommar

Mina bra betyg

Valet att byta till estet som hjälpt lyckan på traven; fler av sakerna på den här listan hade inte stått här om det inte vore för det valet som visat sig vara det bästa jag någonsin gjort



Sa ju att jag hade mycket att vara glad för!! :DDD Hade jag bara haft min Mamma hos mig också, hade jag varit Jordens lyckligaste. Eller, rättare sagt, det hade HON varit. Hon hade varit så lycklig över att se mig nu. Att jag är smart, skötsam, konstnärlig och engagerad, och framför allt full av livsglädje. Sommar, kärlek och frihet riktigt sprudlar i mig! Äntligen känns tonåren verkligen som livets försommar...

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: