>

Mys och foton <3

Sitter och försöker lära mig Photoshop-programmet jag har installerat... måste säga att skolans är lite bättre, men det kanske bara är det att jag är van vid det. Förr eller senare lär jag väl mig...?

Har ju köpt min älskade lilla NIKON idag :DD Kärleken flödar ska jag tala om!! Batteriet sitter på en ordentlig laddning just nu :)

Lägger upp ett foto trots att jag inte hunnit rådfråga Landi ännu.

COPYRIGHT - BILDERNA FÅR INTE KOPIERAS UTAN MIN TILLÅTELSE ©ScreamingRebance




DNA ©ScreamingRebance


Har lagt på korn, en sepiaton och sedan tonat lite, + lagt på lite skärpa över texten.

I helgen blir det mycket fotografering, och sedan ska jag försöka lära mig det där Photoshop-programmet!

Var på musiktreornas avslutningskonsert, samt på niornas vårkonsert. Både evmodigt och väldigt kul! Det är först nu jag inser hur mycket jag kommer att sakna vissa personer, Landi t ex :((

Tror jag ska gå upp och mysa i soffan framför TVn en kort stund, och kanske koka lite te :)

ÄR DET BARA JAG SOM HAR INSETT ATT FREEBRA ÄR EN BANDLÖS JÄVLA BH SOM JAG ALDRIG I HELVETE KOMMER KÖPA FÖR ATT DEN 1) INTE SER STABIL UT 2) SPOTIFY SPELAR REKLAMEN TVÅ JÄVLA GÅNGER PÅ RAKEN?!

Lite frustration där ja ;) <33

Mamma<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: