>

Ny design på G!

Tjo flöjt!

Har hittat en snygg och enkel design som jag ska försöka byta till inom ett par dagar! Känner att jag har haft denna ett tag och vill variera mig lite.

Måste ändå säga att livet verkligen leker just nu! Är full av energi (hm, utom vid läxläsningen...), mina vänner är världens underbaraste, och så har jag fyllt sjutton år! :D Snart ska jag köpa mig en fin liten Nikon och Photoshop till datorn att leka med...

Skolan är ändå ganska slapp just nu... utom kanske då matten (har nationella om en vecka) och datakunskapen. Det är i alla fall det jag jobbar med mest. Åh, just det ja, spanskan också, har muntlig redovisning i intervjuform som ska spelas upp i veckan.

Hehe, åkte på stryk i boxningen igår! Några smällar på näsan, övre tandraden, magen och pannan. Gjorde ont, men gick över efter en stund. Altså är det bara "på'att" igen nästa gång! :D

Ska lägga upp lite foton snart tänkte jag, från Crashdïet-konserten bl a även om de inte är så bra. Måste bara fråga Landi först om han vet hur jag photoshoppar in mitt namn och ett copyright-tecken...

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: