>

Syster-Dag!! :D <3

Hade min egen idrottslektion idag, var uppe redan vid kvart över sex på morgonen (öjöjöj, nu var jag duktig) och så ut vid kvart i åtta för att fixa det sista. Jag var lite nervös för att alla skulle skolka, men nej då, mina tappra och underbara klasskamrater kom! Och de var faktiskt väldigt duktiga, om jag får säga det själv!

Sitter och väntar på att syster min ska komma hem, då ska vi laga nudlar och senare ska vi först lämna cyklarna på reparation, och sedan blir det bak tillsammans, för idag är det Syster-Dag!!! :D <3

Hush now baby, close your eyes
Mama can't tuck you in tonight
She doesn't ever want to be away
That's just what it takes to make it through the day

Save those tears, dry your eyes
It's just one more day in paradise

Trying to make ends meet
I'm so tired of being alive and never living
We're born and we're dying free
But inbetween
We're only trying to make ends meet

Hush now baby, go to sleep
Daddy's working late at the factory
He really wanted to be there for you
But daddy's gotta do what a man's gotta do

Hold the tears, don't you cry
It's just another night in paradise

(Make Ends Meet, Crazy Lixx)

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: