>

Jultid är familjetid<3

JUUUUUUUUUULlov<3

Har klätt två granar på lika många dagar, imorgon är det dags för den tredje här hemma hos oss. Tror minsann att jag och syster min klädde farmors och farfars gran på rekordtid i år... När vi fixade mormors och morfars hade vi hjälp av gullekusinerna Maja och Clara, eller ja, mest av Maja, Clara ägnade sin polkagris större uppmärksamhet ^^ Idag mumsade vi dessutom på Farfars härliga knäck. Han är i princip ensam i släkten om att koka knäck, så är man där får man passa på att njuta... <3

Sista dagen innan julafton ska, förutom granklädnad, ägnas åt pyntande av rummet (glitter runt dörren, tomtar, änglar...), "Sunes Jul"-marathon och snöbollskrig med syskonen om det blir som jag vill. Och chansen är rätt stor att det blir så hahha ;)

Jultid är familjetid. Nu ska jag koncentrera mig på dem. Inget annat. Försöka går ju...

Broder i Sorgen, jag tänker på dig. Förstår att det är svårt nu. Håll ut, vi finns för dig. Allihop<3

Mamma(och familjen)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: