>

Listen to the music playing in your head<3

Tack vare musiken är livet helt plötsligt lite mer värt att leva... så jag bjuder på dagens spellista, finns låten inte på spotify kan Youtube vara ett alternativ :)

Våra Hjärtan - Hovet
My Oh My - Slade
Minus Celcius - Backyard Babies
Kiss and Control - AFI
Lips like Morphine - Kill Hannah
Black Haired Girl - Jesse Malin
Open up your Hands - Number One Fan
Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig - Håkan Hellström
Lady Madonna - The Beatles
Midnight Hour - Broadway Calls
You Know I Know - The Hours

Mamma<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: