>

Nästa års grovplanering

Åh, angående förra inlägget, jag är tidsoptimist också!

Hur bär alla sig åt?! Ni kan ta världens vardagligaste händelse och skriva om den som om det var det mest spännande ni varit med om. Åtminstone känns det som om alla andra kan den konsten...haha. Märkligt, jag kan lämna ut det mörkaste av mitt förflutna, men jag känner mig obekväm med att berätta om min vardag. Ännu ett tecken på sociala störningar?
(Som jag måste påminna mig om inte finns. BUP konstaterade det, nu måste jag börja tro på det också...)

Känner stor rädsla och ännu större förväntan inför 2011.

*Övningsköra ännu mer
*Kanske byta program...skrämmer och kittlar mest på samma gång...
*Fylla 17 år
*Fortsätta gå gitarrkurs och kanske börja i kör
*Går upp en klass till D18 (orienteringen)
*Eventuellt se Crashdïet!! :D
*Reda ut saker och ting...
*Strama till träningen... mer regelbunden och följa den nogrannare
*Kanske kanske kanske Sweden Rock!
*Ha hippiekväll med bästa tjejerna! Längtar efter att klä ut sig, se Hair, spela gitarr och skratta<3

Mamma<3<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: