>

Nea, köld och kameralängtan<3

Tjooo har rast och lite ledig tid :)

Satt i korridoren innan och såg esteterna gå ut, sjungande i stämma på Luciasången. SÅ AVUNDSJUK!! Skulle gett ganska mkt i det ögonblicket för att vara en bland dem vackert sjungande tjejerna och killarna, bl a Sebbe, Niki och Abbe... Men nu är det bestämt; första veckan efter jullovet ska jag "PRAOa" på ES i en vecka, och sedan fatta mitt beslut om jag ska byta eller inte. Ser fram emot det jättemycket!

Helgen kommer bli... kall. Ska ut och skrämma barn på orienteringsklubbens Lucialäger, vilket innebär spökrunda<3, och att skrämma ungar är bland det roligaste som finns, helt seriöst :D Måste hitta varma och skrämmande kläder, kolla hårsprayförrådet och packa sminket... Plus att jag, Jon och syrran ska handla nästan alla matvaror på lördag innan vi drar oss uppåt skogarna till vår klubbstuga. Och THANK GOD, rösten är i fin form, så jag kan skrika och yla och ha mig hur mycket jag vill! Heheheheeee... ;)

Äntligen börjar det bli lite kallare igen, trodde nästan att all härlig snö skulle smälta bort ett tag... I tisdags hade vi en överraskningsfest för älskade Linnéa, nybliven 17-åring! Hon leddes in i ett mörkt rum där vi som gömt oss hoppas fram och ropade "SURPRIIIISE!!", fick tacos och tårta och paket :) Alltid kul att kunna glädja sina bästa vänner, och hon om någon förtjänade verkligen att skämmas bort med en fest!

Psst! Vill ni läsa Linnéas blogg? aplacenearby.blogg.se!!

Är väldigt sugen på att skaffa systemkamera! Är det någon som kan tipsa om en bra och lätthanterlig modell till ett hyfsat pris??

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Tipsar om en fototävling i samarbete med Royal Canin! Har du Sveriges sötaste katt?



Besök bloggen för mer information.



Ha en fortsatt härlig Lucia.

2010-12-13 @ 14:42:27
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: