>

One last fix of that CRASHDÏET feel-good chemical<3

Sitter i mitt rum som är rosa nånstans under affischerna och känner mig dödstrött och pånyttfödd. Tänker på kajalvässare, Crashdïet (nattens soundtrack) och tandborstar och på hur avtrubbad jag har varit under hela hösten. Hela rockstilen har liksom blekts ur. Har haft andra saker än kläder att tänka på. Oroa mig för. Det har jag fortfarande, och kommer ha framöver också känner jag på mig... men jag saknar rocken.

Crashdïet, Crashdïet, Crashdïet. Tack OKEJ, för att ni tidigare var en musiktidning innan ni blev detta äckelmoderna skitplagiat, tack för att ni lät detta hårspraystinna, destruktiva, pånyttfödda, begåvade band ge mig en rejäl tungkyss av välsignelse.





Back on track again
This is the moment I love to feel
Back on track my friend
Now it's up to you and me


You've been high
You've been low
You lost me a long time ago

When they put you to the test
That's meant for you to fail
You've been stuck oh god for ages

Ooh I love the taste of cyanide
Ooh how I love to feel it burn inside
I'm on the hour and I've been there for a long time
But somehow I feel like I'm fading out of line

Tack Crashdïet...Green Day. KIZZ. Slade. Crucified Barbara. Guns N Roses. The Beatles. Musiken.

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: