>

Toppendag med foton<3

IDAG ÄR EN KANONDAG!!!

* Vaknade av min (lugna) alarmsignal, ligger och gosar i värmen några minuter till - somnar inte om för en gångs skull!
* Åt frukost och duschade utan stress. Gick genom vackert vinterväder till skolan och kom i god tid - utan stress!
* Lunch med Sanna och Rebecka<3
* Jobbat bra och fokuserat på de två lektioner vi hade idag!
* Fotorunda med bra resultat efter skolan<3 och det snöar stoooora flingor igen utanför fönstret.

Tack gode Gud att November gick över snabbt! Nu är det December och världen verkar redan mycket underbarare än igår. Känner mig stark igen, förväntansfull inför mitt eventuella programbyte och över julen och snön och vännerna och allt, allt allt!!

(Enda molnen är Ni Två. Vad är det med er?!<3<3)

Ska se till att göra ett test-nationella i matte idag, måste försöka förbereda mig nu.. borde nog börjat någon dag tidigare, men nu är det som det är och jag ska ha MINST VG på det där provet!! SKA!!







fortfarande COPYRIGHT!!

Fick förresten en udda upplevelse på tåget till Kristianstad... sitter med laptopen i knäet och tittar på mina portfolio-foton tillsammans med syrran, när en gubbe knackar mig på axeln:

Gubbe: -Ursäkta, förlåt, jag ser dina fina bilder och jag undrar bara vilken kamera du använder??

Jag: -Ehmm... en mobilkamera på 3.2 megapixlar...?

Gubbe: -NÄÄÄÄÄE?! Menar du det?!! Och du får så bra bilder?

Jag: -Ja?

Hahha alltid kul att höra att det man gör är bra; vare sig man sjunger, fotograferar, springer, spelar gitarr, eller målar är det alltid lika kul att få veta att det är vackert, att det berör eller att det är en klar förbättring jämfört med förra loppet. Tack<3

Mamma<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: