>

Alla Jävla Hjärtans Blodiga Dag

Vad som är så särskilt med den här dagen fattar jag inte. Ärligt talat hatar jag den 14:e februari mer än det mesta här i livet, och det säger inte lite. Det är när den dagen närmar sig, och när den väl är, som jag tänker både på Mamma och det faktum att jag saknar någon att "fira" den med, eller hur fan man nu säger....

Det är som om den bara är till för att håna mig och få mig att må ännu sämre.

Sedan om jag ser förbi mig själv (som jag brukar...) : vilka är det som startat detta? Jo, industrierna! De har alltså skapat en ny helgdag bara för att få sälja! Snälla,... patetiskt jue....

Ja jag vet, jag är rätt negativ idag. Kanske beror det på att jag har en sån dag då jag saknar Mamma extra mycket. Det är så jävla hemskt att det är min allra högsta önskan, att få min Mamma tillbaka, men det kan aldrig bli verklighet!!
Jag hatar Mors Dag oxå, den är minst lika hemsk....

MAMMA, KOM TILLBAKA, JAG ÄLSKAR DIG!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3........

din dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: