>

länge sedan...

Kom på att det var väldigt länge sedan jag uppdaterade... men tid och lust saknas väl helt enkelt.

Gjorde första nationella provet i svenska idag, nervöst ja, och glömde vattenflaskan jag planerat att ta med mig... får inte upprepas på torsadg, då blir det till att sitta och skriva uppsats i 2,5 timmar... inte mys.

Idag ska jag förresten tillbaka till BUP, det har känts på senare tid som om jag verkligen behöver gå dit igen. Den här gången tänker jag fokusera mer på framtiden och inte det förflutna. Jag är tyvärr sådan, med all rätt kanske, att jag tänker alldeles för mycket på det som var.
Jag tror att det jag behöver är hjälp att gå vidare mer permanent, inte för en period, som innan. JA jag flummar och snackar alldeles för mkt... xD men det är så det är

Ska dessutom träna med orienteringen ikväll =) ingen snö stoppar oss! xP

Var väl allt just nu, jag måste bli bättre på att uppdatera...

kram<3
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: