>

Words are escaping from my mind (C)

Det är så irriterande att ta upp en tråd bara för att upptäcka att den tar slut innan man kommit fram till hur den fortsätter. Jag har så många låttextfragment som skulle kunna bli SÅ BRA, men så tar tråden slut och jag kan inte avsluta dem och göra dem till en låttext på riktigt.

Titeln är ett av dessa fragment bland flera som utgör stommen till en av de bästa. Den ska tillägnas mina Syskon i Sorgen, och heter "American Comedy". Låten handlar om att livet inte är som en amerikansk film, där allt ordnar sig på bästa sätt i slutet, och alla bara skrattar milt åt dina misslyckanden eller pinsamheter. Livet är inte, och kommer aldrig bli, helt perfekt som i en romantisk komedi, men det kan bli rätt hyfsat ändå trots vårt förflutna.

På tal om jävligt bra låtar, så kan jag rekommendera "Too Much Too Soon" med Green Day. Har redan sagt det på flertalet sidor, men den är bara så bra att man måste göra det.

Sommarlovet har äntligen börjat visa sig i lilla skithålan (...) , trots mitt halsont. Jaja, like I said, livet är inte perfekt.
Längtar tills jag skaffar en bärbar dator...

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: