>

Smärtlindrande är vänner, inte medicin

Jag uppmärksammar det fina sidorna av mitt så kallade liv alldeles för sällan, tycker jag. Så här kommer några av dem:

- Min underbara familj, som fortfarande finns kvar för mig vad det än är, det finns inte ord för hur mycket jag älskar er. Om någon av er skulle försvinna vet jag inte vad jag skulle göra. Tack<3

- Min lilla, men oersättliga skara vänner, som har vuxit det senaste året. Vare sig jag gråter hos er eller bakar chokladmuffins, har petduell, filmkväll eller en helt vanlig rast efter matten, så känner jag hur mycket ni betyder för mig. Sen finns det ni som jag inte träffar lika ofta, men som har en lika stor plats i mitt hjärta för det.
Speciellt tack till den person som följt mig under nästan hela mitt liv, M.R, du är underbar! Tack till alla<3

- Orienteringslaget, tack<3

- Green Day, för att ni hjälpt mig så otroligt, fått mig att våga säga "fuck off" och stå för vem jag är. Tack<3

- Jag är vid liv. Jag har alla de här människorna, jag klarar skolan, jag är evigt tacksam för det.

Mamma...<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)....

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Michaela =) <3

Gumman älskar dig <3

2010-03-31 @ 11:14:42
URL: http://michaelaelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: