>

Trying to make ends meet

Hej igen, som vanligt dålig på att skriva.... det blir bara inte av, lägger väl för mycket tid vid facebook och BDB istället hihi :P

Går numera bara hos BUP varannan vecka, och det funkar bra. Måste bara bli bättre på att fokusera framåt istället för att hela tiden vända mig om, även om det är svårt att låta bli.
Det känns som om jag bara blir tröttare och tröttare.... okej, jag har alltid varit glömsk, men nu börjar det nå alzheimers-nivå... jag glömmer läxor hela tiden.
Måste skärpa mig, sista månaderna nu, sedan är det äntligen sommarlov!!! :D det har jag förtjänat!

Var på filmkväll hos bästa Linnea och Julia i fredags, såg både "Detroit Rock City" och "The Proposal", spillde läsk, jämförde sötast killar i filmerna och skrattade höga på läsk och härlig chilidipp. Underbar kväll, måste göras om!<33

Sedan varit hos lilla mormor som fyllde 67 år! Grattis, du får snart din present som jag (just det) glömde....<3

Petduell med Sebbe och Lasse idag, och jag vann *host* ...imorgon ere KRIG!!!

Kram,

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: