>

Höjdhopp och solljus

Nu är det bestämt, jag och världens bästa faster åker till Växjö på lördag! Det blir att besöka domkyrkan, parken där vi gick mycket med Mamma och gå lite i affärer. Det var så länge sen det var bara vi två, ska bli jätteskönt att åka i väg med henne igen :D

Gissa vem som nästan fixade 1,20 i höjdhopp? Hehhe, det är bra för att vara jag! Uptäckte att höjd faktiskt är riktigt kul... även om jag råkade landa på ribban och slog i både rygg och svanskota.... då kan man jävlar hålla sig för skratt!!

För första gången på läääänge är det soligt och varmt här i lilla skithålan (...). Hade faktiskt glömt, hör och häpna, hur det ser ut när man sitter vid frukostbordet och ser gröna löv och solljus ute i trädgården. Fler såna här dagar, tack!

Det börjar kännas att sommarlovet är på väg nu. Ska bli jättekul, men sorgligt också. Att inte kunna möta upp tjejorna i korridoren, att inte kunna ses lika ofta, att inte gå i samma skola.... usch, jag gråter nästan redan! Jag kommer att betrakta åttan och nian som två av de bästa åren jag fått, för att jag har de underbara människorna vid min sida. Jag vill verkligen inte förlora kontakten med någon av er, ni är bland det bästa som någonsin hänt mig, älskar er!!! <3

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter

 

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: