>

Mass Hysteria!!!

Ännu några dagar äldre, ett "konsertband" på handleden rikare och som vanligt i behov av axelmassage sitter jag här igen då...

Mors Dag... vi har satt liljekonvaljer på kyrkogården och ätit Frödinges Bröllopstårta och farfars - ja, du läste rätt, min farfar är en hejare att göra, tatatataaam - kanelbullar. Är det inte lite väl stor hysteri kring det här evinnerliga kronprinsessbröllopet, så säg. Men god var tårtan i alla fall.
Grattis Mamma, Farmor och alla andra fina mödrar!<3

Kan inte skriva mer nu, datorn är en central plats, och de andra vill sova... längtar efter min bärbara som jag skaffar till hösten och har på mitt inte lika centrala rum. Ska passa på att ha ett tyst tangentbord också!

Mamma<3<3<3<3<33<3<33<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: