>

Stek, självmål och kampen mot bonnabrännan

Solen fortsätter steka lilla skithålan (...), det tackar vi för även om man finner det nödvändigt med vattenflaska på långa lektioner. Passade på att lägga mig i gräset där hemma och sola. Målet är att slippa bonnabränna i sommar, samt att bli liiite brunare än i fjol. Har ju THANK GOD bra anlag för solbränna, tack för det, farmor!

Värmen var dock inte lika uppskattad i förmiddags på idrotten. Spela fotboll i rena högsommarvärmen innan man hunnit vänja sig vid de nya temperaturerna... är inte så mys. Kanske var det värmen som resulterade i att mitt lag fick ett självmål emot sig. Kul var det ändå, tycker jag, men det kanske berodde på att jag är en rätt okej förlorare... alla delade nog inte min åsikt om att det var motionen och det roliga som räknades.

Efter min lilla stekning på gräsmattan cyklade jag som utlovat till Linnea, för att hälsa på henne och kattungarna hon har hemma hos sig.
Vill passa på att säga det: All heder åt Kattkommando Syd! Tänk om alla brydde sig så mycket om dessa underbara djur som ni!
Kattisarna är fyra veckor gamla, två honor som är randiga och en svartvit hankatt, och världens sötaste! Blev kär direkt, precis som i andungarna nere i parken ^^ .

Till Växjö på lördag :D

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: