>

Träsk och axelmassagebehov

Man kan inte säga det nog; den som kom på axelmassagen borde helgonförklaras. Jag lider av akut brist på den varan... ska nog smita in i gallerian och smygprova den där massagestolen inne i hälsokostaffären någon dag. Kommer aldrig ha råd att köpa, så man får snylta lite emellanåt.

Annars har dagen mest gått åt att sova, släpa sig upp (fortfarande trött sen Uterock), hämta cykeln nere på Team Sportia (en riktig svart pärla, älskar den!) och sedan lite träskrace med orienteringen som avslutning.
Underhållning för ungarna blev det, när jag demonstrerade hur djupt ner jag kan sjunka i ett lerhål...
Spanskan resulterade i en sista frivillig läxa och massor av tvinnade fejk-dreadlocks skapade av mina fingrar och tristess.

Mamma<3<33<<33<3<3<3<3<33<3<33<3<3<3<33<3<33<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: