>

Here I go again...I hope it's not on my own

Blev inte av att jag gick ut igår, fick en så pass stor deppattack att jag inte orkade. Firade min älskade kusin istället, pratade en stund om Mamma med min moster och avslutade med att se "Mamma Mia" tillsammans med Pappa och syrran. Tack<3
Ska kanske åka till Växjö med min faster snart :D
Vilken underbar familj man har, eller hur?

Vi har fått ett av formulären från BUP nu. Vi ska fylla i, och sedan ska det utvärderas om jag behöver göra ett sånt där test.
Familjen... tack igen. Tack för att ni alltid finns där, och alltid har gjort. Sluta aldrig. Lämna mig inte. Jag klarar det inte utan er.

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: