>

Yay!

Nästan ett år efter att Världens Absolut bästa Band ( aka Green Day) släppt sitt senaste album 21st century Breakdown, och alltså med min födelsedag i antågande, undrar jag hur det kan komma sig att de har lagt till sig vanan att släppa nytt när jag fyller år.

Som kanske inte så många vet har deras berömda, och oerhört världsbästa album American Idiot blivit musikal! Den gick upp på Broadway alldeles nyligen och nu finns soundtracket tillgängligt i Sverige på bl a CDON och Bengans. Jag skriver inte detta på något sätt för att göra reklam, utan för att jag är så rent ut sagt helvetes jävlar GLAD för detta!!
Musikal och Världens Absolut Bästa Band, kan det bli annat än fantastiskt? Ska lätt gå om musikalen kommer till Sverige!

Skolan har en "hälsovecka", och man kan ju undra om det inte är liiite dubbelmoral att man samtidigt serverar hamburgare i matsalen, och som i syrrans klass fall får ta med sig godis när man ska gå långpromenad.....
Vår skola, säger jag bara xD

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: