>

Are we demented or am I disturbed??

Allt har bara blivit mer och mer komplicerat senaste tiden... och då menar jag allt, inklusive mig själv. Gamla problem knackar på, nya dörrar står på halvglänt och det tycks aldrig ta slut.

Och (...), ... du är mest komplicerad. Jag vet inte vad det är med dig. Och Du, du är inte mycket lättare att förstå sig på.

Tack Gud för kompisar och musiken, de är snart de enda som inte ifrågasätter mina handlingar...

Usch, drömde dessutom läskigt inatt, sedan blev det lite mysigare, sedan bara sorgligt. Och tankfartygen verkar dyka upp överallt i drömmarna :S weird...

Mamma<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: