>

Första advent<3

Hittade den perfekt töntsöta mössan med matchande vantar, och kläder till nyår... bild kommer säkert!! Haft det jättemysigt i Kristianstad med världens bästa gudföräldrar och syster; tidigt lussebak, glögg, julklappsjakt med bra resultat, fina foton, mycket snö för att vara Skåne och massa kramar<3<3

Och nu på kvällen stöpte vi ljus hos min styvmammas bror, en återupptagen tradition som är lika mysig som speciell. Kanske kommer bild på ljusen också,.. om bildkvaliteten blir bra i datorn. Fina på riktigt blev ljusen i alla fall, lekte dessutom kurragömma med goa lilla Johanna. Hittade det perfekt uppenbara stället bakom sängen... låg väl där en kvart eller så... <3

Mår både oerhört bra för att det är den mysigaste tiden på året, och för den mysiga helgen, men mår också fruktansvärt dåligt över att jag är så känslig. Ja, du läste rätt, du som kanske tror att du känner mig. Jag har ett stenhårt skal utåt. Får försöka att inte låta det dåliga förstöra det fina i dagen..

Mamma<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: