>

Gracias a la vida.... i alla fall när läxan är klar -.-'

Haleu är hemma från en underbar och smått galen resa till Polen<3

Hinner nog inte berätta och minns säkert inte alla detaljer, men det har varit många återseenden, både från i somras och från tidigare år på Polenlägret. Kärleken till dessa underbara människor bara växer för varje gång jag ser dem!! Vi har bl a suttit typ tjugo pers vid ett bord på Fat Mama's pizzeria och pratat polska/engelska/svenska/svengelska/polelska i en salig blandning, jag blev antastad av en mimare i Kraków, vi såg en film i 3D som gjorde mig sömnlös och livrädd, ett nytt par bildades, jag blev "mamma" åt några rackarungar... Flams på hotellrummet, lutande golv, tafsande gubbjävlar på planet, röklukt och graffiti, långa promenader i vackra städer och pinsamheter på McDonald's... UNDERBART<3 (utom äcklen och mimaren då...) xD

Sitter hemma, har inte haft någon skola på hela förmiddagen. Pluggat till ett spanskaprov och nu känner jag faktiskt att det här kommer att funka. Hoppas jag har rätt, bara.

Är mer julgalen än någonsin, har fixat en julspellista på Spotify, myser, längtar efter adventsbak med lilla mormor snart och ser fram emot alla foton jag ska ta i vinter... Skönt med några glädjeämnen bland all läxa.

OCH, eftersom jag vet att mina släktingar kommer läsa detta; JAG GJORDE LÄXAN KLAR INNAN JAG SATTE MIG VID BLOGGEN!!! Så, då var det utrett!

Jag letar efter någon som är bra på bloggdesign, för det är inte jag och jag vill verkligen ha en ny, roligare design som är mer JAG än de här trista sakerna på blogg.se... Så, kompisar, vill ni hjälpa mig att fixa ett tema, och gärna en snygg banner?? Jag vet att MR försökte, hoppas vi kan ses snart, det går alltid lättare om man sitter två stycken och flamsar ihop<3 Älskar dig<3

Kram till alla, nu ska jag fixa lunch!

Mamma<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: