>

Höstfrost

Jahopp och så var det höstlovet över... men som tur är åker jag snart till POLEN :D <3 Så idag har jag bakat en fin tigerkaka, ska ta med ett par bitar att smaska på innan vi åker från Sturup. Skulle nästan vilja påstå att jag är riktigt bäst på tigerkaka, hehe!

Annars har det varit en hyfsat lugn dag... skulle åka upp till kusinerna och plocka svamp, men försov mig!! Vaknade av att syrran står i dörren (illa nog) och klappar i händerna (WHOT?!)...
Syrran: - Du är medveten om att klockan är kvart över tio, va?
Jag: - Hnnnnghh-vaaaaaaaaaa?! NEJ!!!
Det var bara att slänga sig upp och äta, snabbduscha och springa kors och tvärs genom källaren på jakt efter varma kläder, för givetvis var det -3 grader celcius ute också... Hittade inte kängorna, och så ringer mormor och moster på dörren mitt i allt...
Nåja, upp till skogarna kom vi, det blev en mysig förmiddag med lilla mormor, moster och två kusiner + hunden Acke :) Det är första gången jag har plockat djupfrysta trattkantareller!!! xD

Om jag målar om mitt rum någon gång till våren, ska jag nog ha vita väggar och en röd fondvägg. Snyggt?? Borde passa bra till kuddarna jag har på sängen, skulle ju kunna måla bokhyllan svart också. Fast ärligt talat, jag skulle nog behöva en större... Är man bokmal så är man, okej??

Hoppas det fortsätter vara frost, hann inte fotografera något idag. Fotografi-intresset har bara ökat!! Måste snart utnyttja stundentrabatten på 100 färgfoton innan det är försent... kanske kan bli en julklapp åt någon?

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Ville bara kolla in och säga god natt och hoppas på att du får en good natt sömn :)

kram:)

2010-11-07 @ 23:17:28
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-08 @ 08:01:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: