>

Jag stör mig...

Dagens köp: Två par najjsiga skor att gå in before the POLAND-trip<3
Måste göra: Plugga, tyvärr...
Bioplaner: Jackass!!! och kanske senaste Harry Potta... ;P
Drog: Zoo-klubba!!!!
Duktighetsfaktor: Bakade plättar åt mig och syster min igår (y) Och nej, Sebbe, det betyder inte att jag ska stå i köket och bre mackor åt dig...
Besvikelse: Crashdïet-spelningen i krokarna har 18årsgräns... FUCK!!!
Hopp: Zingo och jag förde på tal att starta band :D ...
Kickasskommentar: Kille: - Ni spelar ju kuksugarmusik (tror att det var Green Day)
Jag: - Vad vill du lyssna på då??
Kille: - Hiphop!
Jag: - DET är kuksugarmusik!!!
Kille: - Motherfucker!
Jag: - Ursäkta, jag tyckte du sa något till dig själv, kan du upprepa???

hiphopare... = Störningsmoment...

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: