>

Mössor och mys :) <3

Tjoooo :)

Skriver lite snabbt innan jag ska iväg... En decimeter snö ute och jag myyyyyser!! Ska dessutom till min älskade faster i Kristianstad ikväll och stanna till söndag :) blir att fotografera, mysa ännu mer och kanske handla lite julklappar.

Tänker dessutom försöka hitta en "töntsöt" mössa åt mig själv! Tänk lite öronlapp och lite söta pälsbollar... så sött!..

Äntligen är dessutom naturkunskapsuppgiften färdig, trodde aldrig jag skulle bli färdig... tror inte jag har så mycket läxa till nästa vecka :D vore la gött att kunna koncentrera sig på julmyset lite utan att snegla på klockan var tredje sekund.

På torsdag ska jag och Emelina i alla fall till Lessebo (med Pia o Christer) för att hälsa på UNF:arna där. Vi behöver på tips och råd om hur vi ska fixa fritidsgården lika bra som de har gjort, dessutom ska vi höra om de är intresserade av et samarbete, ett UNF-läger någon gång i februari :) längtar redan!!

Mamma<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: