>

Årets första vinterbilder<3

Vet inte varför, men känner mig väldigt kärleksfull och väldigt deprimerad och väldigt lycklig på samma gång... Vet inte till vem kärleken riktar sig, så det får väl bli till alla älskvärda människor i min närhet. Till tjej- och killkompisar, till familjen...<3

SNÖN har ju äntligen kommit :D har fotograferat under eftermiddagen, tror jag ska dela med mig av några fina bilder.. FORTFARANDE COPYRIGHT!!
Och brorsan har sagt att jag kanske får överta hans gamla mobil = fler megapixlar på kameran = bättre bilder = glad mig!!<3













Sparar några till nästa gång ;)

Imorgon blir en stressig dag ... :/

Mamma<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: