>

And I can play the guitar<3

Grattis igen lilla Pappa<3

Övar lite julsånger på gitarren, det börjar ju närma sig. Tänkte försöka spela någonstans, kanske på någon UNF-aktivitet eller i alla fall på julafton som förra året. Jag och syster min sjunger ju faktiskt duett riktigt bra :) alltid lika kul att experimentera med refränger och små stämmor ihop!<3

Försöker dessutom lära mig spela dessa:

* Iris - The Goo Goo Dolls

* My Immortal - Evanescense

* Last Night On Earth - Green Day

* Kung av Sand - Gyllene Tider

* Boulevard of Broken Dreams - Green Day

* Om Du Lämnade Mig Nu - Lars Winnerbäck & Miss Li

Det går framåt på vissa av dem i alla fall...

Sovmorgon imorgon, så gött! Kram så hörs vi<3

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: