>

Julextas och resglädje<3

Jag är verkligen dålig på att uppdatera, men jag är som bekant inte så bra på kallprat eller på att berätta vad jag åt till middag. Men när jag loggade in och såg de två fina kommentarerna jag fått angående mitt förra inlägg, gjorde det hela min dag! Tack så jättemycket, ni fina människor, jag blir alldeles rörd, och det är minsann inte så lätt att få mig att bli det heller... (eller jo kanske, men ändå - <3<3<3<3<3)

Sen sist har det hänt lite saker... bl a att min älskade Pappa läst min blogg. Jag är ledsen, Pappa, men min hjärna ÄR inte alltid en vacker plats. Jag är ledsen om något jag skrivit sårat dig, men jag kan ändå inte ångra det, och gör det inte heller. Det här som du neutralt kallar utvik av själen, är trots allt något jag mår bra av, och jag kommer fortsätta. Du är välkommen att fortsätta följa bloggen, men du väljer själv. Jag älskar dig oerhört mycket<3

Nu ska vi ha in lite positiva saker i bloggen också; JULEN BÖRJAR NÄRMA SIG och jag och min kompis är i jul-extas! Vi planerar redan vad vi ska göra för godis ihop, kollar väderrapporten efter snö, och diskuterar när man ska börja pynta egentligen (hon anser första advent, jag någon gång vid Lucia...). Och när det jag är på julhumör, då längtar jag efter min lika julgalna moster<3 Julextasen kommer nog stegra ytterligare när Halloween är över...
Dessutom, jag reser till Polen om bara några veckor! Längtar vekligen efter att få träffa alla igen! Längtar, längtar, längtar!! Att jag dessutom ska resa med underbara människor gör ju inte saken sämre<3

Hinner inte skriva mer just nu, kram!

Mamma & Pappa<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: