>

Screaaaaaaaam

När slutar man kämpa och bara lägger sig och dör? Jag känner att jag närmar mig den. Inte det att allt blir för mycket, utan den punkten där inget verkar vara som förut och allt man kämpat för inte längre enbart gör en lycklig mer. Det har hänt så jävla mycket som får mig att bara vilja lägga mig i en snödriva igen och frysa bort alla känslor. Jag vill fan inte ha dem mer. Jag vill inte känna någonting. Inte ett enda jävla skit mer. När släpper man taget och bara... slappnar av? Hur känns det? Vad kände Mamma? Vad ska jag göra nu när allt bara hopar sig som en gigantisk höststorm och blåser omkull mig med full kraft? Varför kommer den alltid tillbaka just när jag hunnit bygga upp något igen? Varför fortsätter jag? Varför gör jag bara inte så att jag ger upp och bara låter allt försvinna och äntligen får vila?
Ljög jag på BUP för att jag mådde bättre? Allt blev ju bara värre igen efter att jag sagt adjö där. Som alltid. När jag väl är där har vi inget att säga, och nu sprängs jag sönder inifrån. Jag hatar mitt så kallade liv. Bara försvinn. Jag vill inte ha det. Inte nu. Imorgon kanske. När jag fått sova och kanske hittat något som är lugnande och lagligt...

Inget är som förut. Men allt är som det alltid varit i alla fall. Jag vill inte mer.

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du blåser med höststormen som du pratar om och rider på vindarna, då kommer du vidare. Men om du försöker stå emot stormen kommer du stå kvar på samma plats. Vindarna för dig inte nödvändigtvis till någonting vackert direkt, det blir inte automatiskt något lugn efter stormen. Men du kommer framåt. Du verkar vilja lämna allting bakom dig, då är mitt tips att du utnyttjar stormen inom dig och vänder den till din fördel. Rid med den så kommer du hitta svar. Visst är det bra att du kämpar, det är starkt, men din osäkerhet gör att du kanske kämpar i fel riktning. Flyg över vattnet istället för att simma mot strömmen.

2010-10-07 @ 15:45:06
Postat av: maria

rebecka, även om vi inte snackat så mkt, så känner vi även varandra en smula. jag kan inte tänka mig in i din situation och ja blir ledsen att höra om folk som förlora ens föräldrar så unga. jag hade aldrig klarat det, och du är sjukt jävla stark, fortsätta kämpa, det du har fått gå igenom är så sjukt, så jag lovar, de kommer hända nått bra framöver, du är värd det bästa. du kan snacka med mig om du vill, lovar att lyssna. ha det bäst <3

2010-10-08 @ 23:12:38
URL: http://sallymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: