>

Snö<3

Det har snöat!!! Visserligen är det borta nu men det snöade!!! :D så igår sprang jag intervallträning med härligt vitt fras under träningsskorna och det var underbart<3

Helgen kommer bli rätt familjebetonad, vi ska bort ikväll, gäster imorgon och sedan fyller älskade lilla Pappa år på söndag :D <3 någon som har en idé om vad man kan ge honom, för jag har ingen aning??

Kommer dessutom testa orienteringsskytte imorgon för första gången (y) okej jag medger att det låter rätt farligt... man får helt enkelt hoppas att jag fortfarande kan skjuta, gick faktiskt på skytte för ca tusen år sedan känns det som... kul ska det bli i vilket fall som helst, en udda upplevelse.

Igår var jag dessutom på möte ang orienteringsklubbens höstläger! Det kommer bli suveränt, tycker vi, hoppas att ungarna också tycker det, hehhe. Och efter det här lägret är det dags att planera Lucia-lägret, planeringen lär väl handla till 90% om spökrundan... >:)

Tänkte försöka cykla upp till Mormor en sväng i eftermiddag, det är lite grejer jag behöver prata med henne om. Dessutom var det ett tag sedan och jag saknar henne :( <3

Kram på er, vi hörs!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: