>

My heart is your heart<3

Har testat orienteringsskytte för första gången idag, och det var minsann en upplevelse!! Jag hade inte hållt i ett luftvapen sedan i andra klass, när jag gick på skytte nere i skolans skyddsrum på tisdagarna ( minns att Mamma höll på att bli galen på mig för att jag ibland struntade i hörselskydden). Men det blev en omedelbar "deja vu"-känsla, och jag är faktiskt sugen på att träna orienteringsskytte seriöst. Hur coolt som helst ju! Roligaste jag gjort på länge! Det kanske finns lite av släktens jaktgener i mig ändå :P men föredrar nog att skjuta på måltavlor och inte på djur...

Funderar väldigt mycket på hur ont hjärtat kan göra när ens vänner inte mår bra. Det behöver inte ens vara folk jag känner särskilt väl, men när de inte mår bra, mår inte jag bra. Jag vill bara krama dem och inte släppa taget. Mina vänner är mitt allt, ni betyder så mycket så det inte går att beskriva! Så när jag hör/läser/anar att ni har problem, blir det mina problem också. Ni är så underbara människor, ni är bara värda allt gott i livet<3 Vill verkligen att ni ska veta att jag finns för er, och att jag älskar er, killkompisar som tjejkompisar<3

Maxi har redan börjat sälja julsaker... gosh, det har ju inte ens varit Halloween ännu?! Jag ska villigt erkänna att jag är fullständigt julgalen, men lite till kan man väl ändå vänta?!

Sitter här och ska snart hjälpa lilla Pappa att dammsuga hallen, oj vad duktig man är... :) det kommer gäster ikväll på lite tacos :D ska bli kul! Det är skönt att ha det lite lugnare, trodde aldrig jag skulle sakna familjekvällar så mycket som jag gör ibland. Nu är det bara en vecka kvar till höstlovet, då ska jag sova så mycket jag bara kan mellan jobbpassen...
Imorgon får jag nog ta tag i den där miljögift-läxan och artikeln om "ung stress" (passande ämne ohjaaa...) så det blir klart någon gång... annars är jag läxfri, vad jag vet i alla fall :O

"Snälla dumma Lovisa, kan jag få en karamell?" xD <3<3<3

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: