>

Gitarrer och blandade känslor...<3

Sitter här och lyssnar på när syrran försöker lära sig spela på (läs: misshandla) min gitarr... vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta eller ta livet av mig... ;P Till hennes försvar kan jag väl säga att hon sjunger riktigt bra...

Tog med mig gitarren till skolan, spelade så fort jag fick tillfälle i korridoren :D Tjänade dessutom min första krona på att spela musik idag! Funderar starkt på att göra en farbror Joakim och dyrka den hehehe... tack så mycket Sebbe, snällt av dig^^

Fick dessutom världens överraskning när underbara Mica kom och hälsade på vår skola<3 länge sedan nu, så höll nästan på att krama sönder henne<3 Hon väntade i studiehallen medan jag, Julia och Becka hade en lolig spanskalektion med fisksuddgummin, pattdiskussion med Charlie, "underbar manlig kärlek" och liiite koncentration (jag...typ). Sedan följde jag Mica o Julia till bussen. Saknar dig redan!!!!<3

Och, M.R, jag saknar dig också. MYCKET. Du är starkare än du tror älskling, och du kommer klara det här. Du är en underbar tjej som förtjänar all lycka på denna jord. Älskar dig<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Mamma<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<33<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: mica

bra sebbe:)

2010-10-31 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: