>

'Cause I'm Precious

Pappa är hemma. Allt har gått bra. Fatta vad lättad jag är.

Jag och min kompis har ätit pizza i stan, gått hem för att bränna lite och nu har vi nyss sett en jättebra film, "Precious", och ätit popcorn som min älskvärda familj poppade åt oss utan att vi bett dem. Visst är de gulliga när de inte oroar sig för mig?
Filmen, ja... ni måste se den! Lova det! Den är underbar och hemsk och vi satt och hejade på Precious hela tiden!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anthon

har du sätt den filmen som du fick låna :)

2010-09-13 @ 17:37:10
URL: http://nodrinkanddrive.blogg.se/
Postat av: ylvas dotter

nej men ska nog gö det imon :)

2010-09-16 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: