>

Ett tack, lite klagomål och låttips

Tack till min lilla bloggarkompis på www.tikky.blogg.se som hade snällheten att nämna mig i sin blogg, älskar dig bruden stort tack för det<3 Och vill ni läsa en bra modeblogg av en underbart snyggknasig tjej, titta in hos Tikky-babe<3

Jahopp veckorna i skolan flyter på och jag skulle ljuga om jag sa att det går lätt. Tror vi nätt och jämt har gått i skolan en månad och tempot är värre än vad högstadiet någonsin var! Det är möten och läxor och träning-inte-så-ofta-som-jag-vill och allt annat där emellan... kalendern bli jag nästan deprimerad av för det är nästan inte en enda dag som är helt blank och ledig. Så, snälla, försök inte boka in mig på onsdag och fredag, där är det än så länge helt vitt, och då vill jag träna och sova...

Har lite tips på låtar som gör vardagen lite lättare:

- "Long Green Hair" - Jel (har någon texten som är omöjlig att hitta, tell me!!)

- "Over The Hills And Far Away" - Gary Moore (drömmarlåt och bättre liv någon annanstans...)

- Det mesta klassiska av Lars Winnerbäck, "Nån annan", "Hugger I Sten", "Gråa Dagar"...

- "Play Me Hard" - Crucified Barbara (girlpower får man aldrig för lite av)

- "Vampire Heart" - HIM (ja jag är kär i Ville Valo...)

Men imorgon är det studiedag... ska springa, kanske på möte och eventuellt baka världens godaste tekakor med världens bästa mormor<3 sämre kan man ha... jo fan måste plugga matte oxå...fan.

Vi ses när jag har mindre att göra...

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: