>

Got a picture of your house...

Och på tal om jävligt awesome bloggar: nodrinkanddrive.blogg.se!!! en av mina allra underbaraste killkompisar bloggar om sin vardag, sin nykterism och hur fel han tycker droger är. Han ber om ursäkt för lite dålig uppdatering ibland, men jag säger att man kan ju inte göra allt, och väntar man på något nice kan man aldrig vänta för länge ;)
nodrinkanddrive.blogg.se, alltså!<3

Börjar längta efter jul nu... redan ^^ ett släktdrag från min moster, vi börjar längta så fort badsäsongen är slut, och tidigare ibland. Fick ett akut sug efter lussekatter häromdagen...

Övergången i boken börjar gå mig på nerverna. Sedan jag fick min dator + några veckor innan den, har jag inte kommit ett enda jävla steg framåt. Det mest irriterande är att jag sedan har anteckningar som skulle ge mig jobb ett bra tag att föra in. Men är inte övergången klar, skiter det sig och jag kan inte börja skriva in och redigera anteckningarna, så enkelt är det -.-'
Boken har ju blivit så bra hittills, det skulle vara hemskt att inte komma vidare NU, mer än ett år och 80 sidor senare...åh, och på tal om talet 80, låten "80" med Green Day är grymt bra!<3

Har just sorterat in mobilfoton i mappar...roligare än det låter faktiskt. Fotointresset har ökat, kan erkännas. Nu under hösten hoppas jag på riktigt mysiga/snygga/roliga bilder på brinnande löv med fina färger, bästa kompisarna och annat kul. Några kanske hamnar här, vem vet.
Studentpresenten får lätt bli en systemkamera, i nuläget är det för dyrt.

Blir väl lite valvaka ikväll dåe, man kan ju verkligen inte låta bli trots att det har tjatats om valet så länge att man är hjärtigt och jävligt trött på det... men lite mys med farsan, syskonen, styvmamma och brorsans flickvän är ju inte fel. Min älskvärda, lite smått paranoida familj, som jag (just det) älskar i massor<3 Imorgon blir det nog att baka tekakor med mormor, och att löpträna/simma lite :)

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: