>

Träning<3

Tveksamt om det finns något bättre än en lugn kväll efter dusch och träning... särskilt en träning med bra flyt, en-o-en-tredjedels plastficka med kantareller, lättandad luft och precis lagom temperatur i solnedgång. Försök hitta något mer nice en helt vanlig tisdagkväll!

Matteprov äntligen avklarat, gick väl lite sisådär, men det får väl gå. Träningen kom verkligen som ett andningshål i röran som ska kallas mitt liv. Önskar att jag kunde komma ut och springa än jag gör... det är ju så jävla gött när man väl kommit ut i skogen och sprungit någon kilometer. Ska sikta på en 8km-runda, bra laddning inför Daladubbeln om lite mindre än en månad! Längtar!!

Lugn dag imorgon också, ska bara köpa present åt en mkt underbar nybliven 16-åring, lämna en film och hämta min kudde som varit hemma hos en vän på pyjamasparty utan mig i tre nätter nu och låtit mig sova med en hopknölad filt under huvet... (y)

Godnatt!!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: