>

Efterlysning: Massiv övertalning för dreadlocks...

Rösten höll för att sjunga i kyrkan med kören, yess! :) Blir dock ingen boxning, förkylningen har nått näsan.. fuu...

Och jag verkar få lägga till dreadlocks till "göra-så-fort-jag-blir-arton"-listan... Farsans argument var fördomen att det är ohygieniskt, och VATTENRÄKNINGEN av alla saker -.-' Alla som känner för massiv övertalning är välkomna att hjälpa mig, annars får jag helt enkelt vänta i lite mer än ett år till... hjälp mig???!!!

Solig varm dag i lilla skithålan, alltid välkommet. Tog mig dessutom i kragen och pluggade någon timme, duktigt av mig! Kom på att jag har både matteprov, spanskaprov, engelskadiagnos och prov i datakunskap kommande vecka. Känner mig nog ändå hyfsat redo, i alla fall för engelskan och datakunskapen. Annars får jag bättra på kunskaperna/förkylningen... ;)

Imorgon blir det gitarr och fixa de sista uppgifterna i datakunskapen, Excel.

Längtar efter min födelsedag, blir att fira med släkten dagen innan, och sen funderar jag på att fira lite med några kompisar senare. Typ käka och chilla lite på altanen eller så. Känns lite lagom :)

Vore inte fel att åka till Växjö eller Kristianstad någon gång igen snart, saknar städerna (och släktingarna i Kristianstad<3 ).

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: