>

Summer of '11 - redan??? JA TACK!!!

Åååh guuuuuuud, detta vädret är vädret av alla väder!! Sol, sommarvärme och grönt överallt... mmmmm... Jag har redan börjat få färg på armarna och i ansiktet. Denna fria och lediga vårdag tillbringas med Linnea i hennes nya lägenhet, har hjälpt till att putsa upp hallbordet och att äta upp en kebabpizza. NU hänger hon in kläder i garderoben och jag sköter musiken... sommarspellistan unnar vi oss! Mycket Gyllene Tider, tvärtemot min "vanliga" musiksmak...men under sommarhalvåret blir jag mycket mer mottaglig för såväl blommiga tyger som "mesmusik", vet inte vad det beror på! ;P
Så nu planerar jag och Linnea redan kommande tjejkvällar, myskvällar, Stockholmsresor och TOSIA!! Sommaren blir en smärre ekonomisk krasch för mig... hehhe! ^^

Och jag är så glad glad glad glad glad!! Det känns som en nystart!! OCH YESSSS NU SPELAS "SOL VIND OCH VATTEN" MED TED GÄRESTAD!!! ÄR DET SOMMARKÄNSLA, ELLEEEEEEEER???! KÄRLEK!!!!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: