>

Tigerkaksskulder, estetmys och alldeles för många prov...

Stressig dag, spanskatest på morgonen, matteprov efter lunch, direkt följt av engelskadiagnos och snart är det dags för prov i datakunskap. Och det slutar inte där, imorgon är det en stor svenskauppsats som ska skrivas på morgonen. Underbart... fast tack gode Gud är det ju LOV sedan!! :)

Igår lyckades jag dessutom bli skyldig Ocean en tigerkaka, hahha! Men det ska väl ändå kunna fixas ganska smärtfritt, det är ju som bekant min specialitet. Tigerkaksbak står alltså på schemat inom en snar framtid ;)

Överhuvudtaget var det en oerhört kul eftermiddag igår! Stannade kvar efter att jag slutat och hängde med ett stort gäng av världens bästa (nuvarande och blivande) esteter.<3 Folkgruppen som sitter på golven, kramar allt som rör sig och kan känna förståndet sippra ut genom öronen så fort vi är i en grupp om fler än en...underbara människor<3

Efter skolan (och estetmyset) drog jag och Abbe till Rådhuset för ca två timmars snack och chillande innan kören. Där sjöng vi igenom registret för nästa söndag, då ska det sjungas!! Funderar på att föreslå för mina kära mor- och farföräldrar att de kan komma och titta, det skulle de nog tycka om.

Ikväll ska jag förbereda mig inför svenskauppsatsen, dammsuga rummet lite fort, och SEDAN ska jag inte göra någonting mer! Jag måste varva ner nu, det har varit alldeles för stressigt under senaste veckan, och dessutom har jag varit förkyld :( Ingen bra kombo, direkt... Annars ska jag anmäla mig till en utbildning i Stockholm i slutet av maj, och kanske fixa stödmedlemsskap på Poeter. Har redan skrivit de 50 texter man får skriva om man inte betalar, och skrivkliet i fingrarna kan dyka upp närsomhelst.

Nu taggar vi boxning imorgon/söndag!!<3

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: