>

"Christmas lights in the middle of August...", himskans mycket 'body' och ja, det misstolkas...

Man blir seriöst galnare än vanligt av att vara i slutet av sin förkylning... jag ligger redan och funderar på julen! Nej, skämt åsido, för mig är det rätt återkommande. Händer varje år, ett släktdrag från min kära moster. Vi är jul-galna båda två, jag måste ta mig tid att julmysa med henne i år, och med kusinerna.
Nåja, jag har iaf inte börjat spela min julskiva än, så jag har väl ett uns normalitet kvar i kroppen (hemska tanke).

(Titeln är från Green Day's underskattade låt "Deadbeat Holiday")

Jag vet inte riktigt vad jag gillar så mycket med julen, det är nog alltihop; vara hos mina farföräldrar, julbaka hos mormor, klä granen, sjunga julsånger (som om jag inte sjunger tillräckligt), käket (till en viss gräns, men köttbullarna kan jag leva på), lussekatter, Kalle Anka, julklappar... Det är ju lite tidigt att önska sig saker, men jag vet att jag skulle vilja ha presentkort på böcker och i en smyckeaffär, The Ark-plattor och body butter från The Body Shop.

VS   

Jordgubb vs Grapefrukt... dagens i-landsbekymmer, lätt... Och inte alls likt mig... hm. Kanske är jag lite bortskämd ändå? Oh well... Body butter är MYS!!! Syrran har ett med kokos, men tycker de här två luktade lite mer, hm, neutralt. Kokos doftar väldigt sött...

Provar min svarta långkjol idag. Älskar den, helt klart ett fynd! Har dessutom befriat min älskade skinnjacka från dess motvilliga exil i höst-och-vinter-garderoben. Min andra hud är tillbaka! ♥
Lyssnar på The Ark, Let your body decide, dessutom. Längtar efter konserten, att bli kallad varulv när vi ylade med i Breaking up with God, känslan när man visste vilken låt som skulle spelas och det var så rätt, allt...

OCH SÅ SAKNAR JAG MINA ÄLSKADE, KNASIGA POLACKER OCH MIN HOBBIT LINNÉA!!! ♥

Och dig...

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: