>

Tredje gången förkylt, Litet Knyte Stort Mirakel och mörkt hår

Jepp, jag har lyckats bli förkyld för tredje gången i rad, fråga mig inte hur... Tar Panodil mot huvudvärk och spänningen i bihålorna, nässpray för att kunna sova, Esberitox som hämmande och näsdukarna försvinner fort.. Men, men, jag är på bättringsvägen i alla fall! Häpp!

Hade huset helt för mig själv igår, hela kvällen och natten. Definitivt något jag gärna gör igen (trots viss paranoia...^^), synd att det var under dessa omständigheter. Men jag hyrde iaf Jackass 3.5, hällde upp en skål med chips, drog på mig mina schmexiga morgontofflor och gosade ner mig i soffan och mös för glatta livet! Så härligt att kunna bre ut sig ochföra mer oväsen än vanligt senare än vanligt, hehhe!

Mina söta vargtofflor <3

Skulle egentligen följt med Emelina på UNF-värvning & spelning på Oden i Karlskrona, men så kom snuvan emellan.. hoppas allt gick bra igår!! :)

Och nu har jag äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN blivit kusin för tionde gången; i torsdags föddes en liten Silje ♥ Längtar till nästa helg, då det verkar som att vi får träffa henne (och mamma och pappa, såklart)!
Kan bara gissa hur sprallig Mamma Ylva hade varit nu, hon hade varit överlycklig över att få skämma bort både min faster och Silje, hehe! :)

Mitt hår är dessutom äntligen svartbrunt igen (den mörkbruna tonen under svart...), och det gillas skarpt!!

Dessutom upptäckt Säkert!s musik, samt The Concretes och den alldeles underbara låten This sad bouquet med The Ark!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: