>

Gitarrbloggar och sockerkickar

Kort, men härlig kvalitetstid med farsan vid gitarren idag :D inte ofta man ser honom med den... Så sällan att jag glömmer att den är hans och nästan förutsätter att den där underbara nylonsträngade plankan är min, hahha ^^) <3

Första dagen i skolan efter lovet, det märktes att man är ur spår... var så trött att jag knappt orkade käfta med Sebbe emellanåt och det vill ine säga lite... Detta försöktes rådas bot på med hjälp av mitt kvarvarande godis som jag hade med mig. Lite sockerkickar blev det :3 Har dessutom hunnit med att få reda på mitt resultat i datakunskapen (49/50, fråga mig inte hur det gick till :O ), hota att hälla en hink blått målarvatten över Abbe, ett antal misstolkningar och bestämt att jag måste hitta tid med mina tjajor någon dag snart!! Massa tjejsnack att ta igen!!

Dagens låt: "California" med Phantom Planet. Nästa gitarrprojekt!!

Och på tal om gitarr, ska jag passa på att tipsa om min gitarrkompis Dennis' blogg! Han har startat en nybörjarskola i gitarr på sin blogg, där han tipsar om bra och lätta låtar att lära sig, samt grunderna med gitarrspel. Rekommenderar den skarpt, han vet vad han gör och är dessutom en tålmodig lärare (har man givit sig på att lära mig barré, då ÄR man tålmodig!!!!). Adressen är:

howtos-dennis.blogspot.com

Mycket nöje!!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: