>

Ljus i tillvaron

Hemma efter en go vecka i Orsa-fjällen!!<3 Tack för det, Carro<3

Har firat hemkomsten med lite spa i duschkabinen. Ansiktsmask, rakning, lotion, filande och skrubbande har gjort mig näst intill en ny människa. Fick också en glad överraskning! Familjen hade varit på IKEA och köpt en ny lampa till mitt fönster, som är helt perfekt:



Hemkomstmyset fortsatte med semla framför Solsidan med hela familjen, och snart hörde man mitt kackelskratt över alla andras, som vanligt. Underbara stunder<3 Och här sitter jag och uppdaterar mig, lyssnar på Meg & Dia och saknar ingenting utom möjligen sällskap och lite axelmassage. Men man kan inte få allt, och jag har fått mer än jag någonsin kunnat begära redan.

Nästa helg blir det (tyvärr, tjejer...<3) familjefokus helt och hållet. Jag, farsan och syrran ska gå igenom Mammas gamla saker, fotografier och andra saker. Och det kommer ta tid. Det ska få ta tid. Jag längtar.

Längtan, ja... Orienteringssäsongen är på gång och jag längtar redan efter att rusa över skogsmarken och känna mig fri...<3 En känsla som jag närmast kommer på torsdag eftermiddag, när det där dumma matteprovet är över... -.-' 

Nåejhepp, snart dags att sova då... och ni som får sportlov den här veckan, alt har studiedag, NJUT SOM FAN när vi andra segar oss upp...

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: