>

Bakk on Trakk!!

Biljetterna till Crashdïet är fixade!! :DDD jag är gladgladglad (har jag nog redan sagt^^)

Som alla andra redan har hunnit skriva på sina bloggar/facebooksidor, så vart det första skoldagen idag. Har gjort min första dag som "prova-på-estet" och, ja, det verkar som om jag kommer byta. Utgår jag från det, är det nu bara inriktning jag måste välja... men, men, jag ska tänka till extra och ta till vara på de andra fyra dagarna också innan jag bestämmer! Har haft en superrolig dag, gapskrattat nästan hela tiden! Tack för det<3

Imorgon blir en hyfsat lugn dag, spanska på morgonen, sedan håltimme och sist ska jag gå musiklektion till ca tjugo i fyra. Får inte glömma att plugga historia, dock. Hur det här än utvecklar sig, har jag ett historiaprov att göra...

Vi hörs när vi hörs, MOSH!!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: