>

En sån dag...<3

Mina små egenheter i förra inlägget jaaaa.... ^^)

Haft en sån där dag man kommer minnas länge! En sån där dag som bara blev bättre och bättre, en sån där dag då du sjunger låtar i skolkoridoren, ler brett mot dig själv i spegeln och inte kan sluta ens när du står och låser upp skåpet. En sån där dag då du känner att du är så smart som du tror, att du är välkommen, att du har mycket och mycket bra att säga. En sån där dag då du känner att allt är så gott som perfekt, att du........ hör hemma.

Jag känner mig hemma. Så måste det vara. Jag börjar hitta min roll, min plats. Det känns helt fantastiskt. Ni anar inte hur det känns att börja hitta sin plats efter så många år.

♥Let The Sunshine In♥

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: