>

Ind-val och låtlistor

Jahopp, då var individuella valen till årskurs två klara då, stor man känner sig! :3 Blev Spanska steg 4 och Rättskunskap som förstahandsval, och reserverna Körsång och Miljöjuridik (vet inte hundra varför, men kan ju vara bra att ha!). Farsan pratade om företagsengelska, men, njae... är inte så sugen på det. Tänker dock försöka läsa och tenta Cambridge-examen i trean... Engelska är man ju bra på...

Efter en runda vid boxsäcken, årets första semla (vilka kontraster!) och lite Solsidan känner jag mig redo för en ny vecka (och mer tid vid boxsäcken<3).

Sätter ihop en liten spellista, snäll som jag är...

1. Lips Like Morphine - Kill Hannah (för att det är Alla Hjärtans Blodiga Dag snart...)
2. The Rain - Carlene Carter (av samma anledning...)
3. Rockin' All Over The World - John Fogerty (feel-good!!)
4. Right Here In My Arms - HIM (Ville Valo - always yours<3)
5. Long Green Hair - Jel (SÅ AWESOME SÅ DET FINNS INTE!)
6. Monkey Wrench - Foo Fighters (världens längsta andetag)
7. Take Me (As You Found Me) - Anberlin (<3)

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Right Here In My Arms är en utav mina favvolåtar av HIM :D <3 Fast jag är för evigt förälskad i Wings Of A Butterfly, det var trots allt första låten jag hörde av dem :'3

2011-01-30 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: