>

När nagellacket flagnar spelar jag gitarr som bäst!!

Finns numera även på www.poeter.se , en sida där man kan lägga upp egen poesi. Ni som är aktiva där är välkomna att hälsa på ScreamingRebance's profil. Får däremot inte publicera fler texter denna vecka, de har en spärr vid fem st/vecka om man inte pröjsar...

Det blir mer och mer troligt att jag kommer att se Crashdïet spela i Bellueveparken!!! :DDD Jag är så glaaaaaaaaad<3

Publicerar även dagens/veckans/periodens låtlista:

*Ljuset på min väg - Adolphsson & Falk (en av Mammas favoriter enligt min älskade moster<3)
*SOS - Abba
*Waiting For Vengeance - Oswald Five-0 (finns på MySpace)
*Candles - Hey Monday
*Bored Of Your Love - Meg & Dia
*Ditt Mörka Hår - Idde Schultz & Anna Stadling
*Like A Prayer - Jay Smith
*Hugger I Sten - Lars Winnerbäck
*Break You Little Heart - All Time Low

Lite blandat och gott med andra ord! :)

Köpt fem nya pocketböcker idag, så det är inte mycket pengar kvar på presentkorten från bokhandeln... resten ska jag försöka spara till i mars, då "Feber" av Maggie Stiefvater kommer ut!
Längtar riktigt mycket efter den!!

Ska till min kära faster i Kristianstad imorgon!! :D Och min snälla gudfar Micke har sagt att han kan hjälpa mig stränga om gitarren, jippie!!

Måste försöka ta tag i träningen snart också.., vred till foten på en isfläck tidigare i veckan, men den är ju bra igen, så har egentligen ingen som helst ursäkt att forsätta julslöa...

Jo, en sista grej! Spanade in ett elbaspaket för under 2000:- idag! Nice...

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: