>

Ondvinter, estetik och ryggradsmassage<3

Oavsett hur detta utvecklar sig, har jag roligare i skolan än på mycket länge! Skrattar ofta och mycket, har roligt t o m på lektionerna, men det är dock fortfarande grått ute... glöm allt Anders Björkelid skriver om kylan, det är i det grå, smältande, hala skitvädret Ondvintern sitter...

Fick prova att fota med systemkamera igår (jag VET, men jag har faktiskt ingen egen...för många med mig är det en upplevelse...), och fick till i alla fall en som jag var jättenöjd med. Målade två tavlor, inspekterade dem efter tork idag, och speciellt den ena, lite mindre, blev...wow. Försökte blanda till en riktigt vacker röd färg, och det lyckades. Målningen fick nästan exakt det intryck av siden och veck som jag ville nå.

Börjar grovplanera hur jag ska lägga upp skolan, träningen och planera vilka orienteringstävlingar jag vill satsa på i år. Jag har märkt att jag blir bättre på att träna om jag har ett konkret tävlingsmål framför mig. Och jag MÅSTE verkligen komma igång...

Dagens tack: Till esteterna jag mer och mer börjar se som mina framtida klasskamrater... och till min 'bror', för axelknådningen och ryggradsmassagen. Underbart!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: